Pudding jogurtowy z chia

Dawno już nie było żadnej propozycji na śniadanie, więc czas najwyższy. Tym razem niezwykle prosta, bardzo zdrowa i bardzo mało pracochłonna, bo w zasadzie wszystko robi się samo. Plusem jest to, że wyjmujemy ją z lodówki i voila, mamy śniadanie. I choć pewnie u Was, zresztą u mnie też, królują teraz śniadania na ciepło to warto czasem zrobić coś inaczej. A nasiona chia to samo dobro dla naszego organizmu i niezwykły kop witalności i energii, więc warto nawet podwójnie :D A ogrzać rano można się herbatką lub kawą :p Dotychczas zawsze chię zalewałam zimnym mlekiem i odstawiałam, a teraz postanowiłam zrobić jogurtową wersję i przyznam, że była równie smaczna, więc polecam serdecznie. Podana ze słodziutką persymoną nie potrzebuje żadnych innych dodatków ;))

Pudding jogurtowy z chia (1 porcja)

 
~ 3 łyżki nasion chia (ok. 50 g)
~ 1 jogurt naturalny (ok. 180 g)
~ 0,5-0,75 szklanki wody
~ 1 persymona (kaka)

Chię zalewamy wodą i odstawiamy na ok.pół godziny, co jakiś czas mieszając, żeby ziarenka się nie posklejały. Dodajemy jogurt i mieszamy dokładnie. Odstawiamy do lodówki na noc.
Rano kakę obieramy i kroimy w kosteczkę. Większość wrzucamy do puddingu, mieszamy, a na wierzchu wysypujemy resztę. Zajadamy ze smakiem :)

Drukuj



3 thoughts on “Pudding jogurtowy z chia”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *